1) VÄ›ta, kdy si Å™eknete: „takhle to má každá“.
Na sociálnÃch sÃtÃch sledujete spoustu známých i ménÄ› známých influencerek. Z dokonale vyÅ¡perkovaného instagramu a facebooku můžete velmi snadno podlehnout dojmu, že tÄ›hotenstvà je krásné obdobÃ, miminka po pÅ™Ãchodu z porodnice jen spinkajÃ, v noci se vyspÃte a bÄ›hem týdne shodÃte poporodnà kila. S mÄ›sÃÄnÃm kojencem si užijete exotickou dovolenou na Maledivách a tak dále. Jako pÅ™Ãklad jsme použili pÅ™Ãklad s mateÅ™stvÃm, ale může jÃt i o jiné sféry života. Ku pÅ™Ãkladu pracovnÃ. Ženy už nechtÄ›jà jen stát doma u sporáku s uÅ¡mudlanou utÄ›rkou. ChtÄ›jà dÄ›lat kariéru, vzdÄ›lávat se v oboru a profesnÄ› růst. Nynà vynecháme velké životnà sféry a zaměřÃme se na malé vÄ›ci, napÅ™Ãklad pÅ™esvÄ›dÄenÃ, že každá žena ráda nakupuje. Strávit celý den ve velkém obchodnÃm centru s hadÅ™Ãkam, užÃt si nekoneÄné zkouÅ¡enÃ, vybÃrat kombinace a na závÄ›r si nÄ›co koupit. Tu kabelka, tam nové jehlové podpatky. Co na tom, že sbÃrka doma se už rozrůstá do obÅ™Ãch rozmÄ›rů?
A nynà odpovÄ›Ä na vaÅ¡i otázku: „Ne, opravdu to takhle nemá každá“.Â
A to je potÅ™eba si uvÄ›domit. Zcela jistÄ›, ne každá žena ráda nakupuje. Pro nÄ›které je to dokonce nutné zlo. Ne každá žena toužà po tom budovat kariéru a profesnÄ› růst. Ne každá žena vypadá týden po porodu, jako by vůbec nerodila. Ne každá chce dÃtÄ›. TÄ›hotenstvà si také každá neužÃvá. NÄ›které zvracÃ, jiné musà ležet kvůli riziku pÅ™edÄasného porodu a dalÅ¡Ãm tvrdne bÅ™icho. Takže to, co vidÃme u známých blogerek, neodrážà realitu a vy se s nà nemusÃte ztotožňovat nebo ji dokonce kopÃrovat.Â
ZjistÄ›te, co vás bavÃ. Co vás bavilo v dÄ›tstvÃ? Jaké jsou vaÅ¡e silné a slabé stránky. V Äem se vyznáte a orientujete? TÅ™eba znáte recept na tu nejlepÅ¡Ã Å¡Ãpkovou marmeládu nebo vÃte, jak natrénovat na maraton. Zkrátka každá jsme originál. Myslete na to! A už koneÄnÄ› vypusÅ¥te ze svého slovnÃku vÄ›tu: „takhle to má každá“.