Je to pochopitelné. Bez reklamy to nejde. Ne, že by to nešlo vůbec. Ale jde to obtížněji a pomalu. A je rozdíl vydělat si na bochník chleba za hodinu, nebo za týden, že ano.
Proto jsou reklamy naprosto všude, kde to je možné a kde jsou na očích. Dát ji někam do sklepa, kam nepřijde živá noha nemá jaksi moc velký smysl. To lze peníze rovnou vyhodit z okna, je to v podstatě totéž. A že každá reklama něco stojí, to je jasné. Zadarmo ani kuře nehrabe. Takže vznikly reklamy nejdražší a takové ty levnější. Ty nejdou do televize, ani do rozhlasu, ale přesto jsou vidět a mohou se objevit https://echo24.cz/a/SLRVw/kauza-flynn-je-pro-trumpa-casovana-bomba-kdykoli-se-mohou-objevit-nova-jmena vlastně kdekoli na světě. Nevěříte?
I když je reklama také vývozní artikl, nemám na mysli zrovna tohle. Jde o to, že zrovna ta vaše může být všude možně, aniž byste se museli starat o to, aby byla v zahraničí viditelná. Není to zase tak moc složité a my se za chvíli podíváme proč a také jak na to.
Pokud dáte reklamu na jedno místo, tedy reklamu takzvaně statickou, bude stále na tom jednom místě. Takže aby se pohybovala, musíme pro to něco udělat.
Jistě, lze použít automobil, vzducholoď, nebo něco podobného, ale je třeba počítat s tím, že to bude pekelně drahé. Je tu však jedna maličkost, kde to nebude stát skoro nic, a to je reklamní potisk triček.
Divíte se? Ano, věci jednoduché bývají někdy také účinné a laciné. Taková reklama na tričku či jiném oděvu se dostane skutečně všude, stejně jako do Afriky či do Anglie. Nebo Austrálie, když už jsme u písmene A.
Jistě by vás nakonec jako poslední informace zajímalo, kde by se to dalo zařídit. V reklamní agentuře. Ale pozor, ne každá to umí. Takže abyste nemuseli dlouho hledat, tak si jen klikněte na odkaz výše v článku. Na ten barevný text. Tím se přenesete k oné agentuře a zde si můžete domluvit další detaily vaší případné spolupráce. Tak ať se daří a úspěšný prodej.